kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

خاطرات فوتبال در دیدار با پیشکسوتان

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ

میدون بالا، نقطه مشترک خاطراتِ نسل های مختلف فوتبال کاشمر است. استادیوم پیر کاشمر با دوستداران خود سخن گفته و ازاتفاقاتی می گوید که درحال حاضردر آلبوم های عکس نهفته است.

امشب مربیان و سرپرستان فوتبال کاشمر درهیات فوتبال کاشمر میزبان مردانی بودند که  پرچمدار فوتبال ترشیز بوده و نسل به نسل، تجربیات خود را به فوتبال کاشمر نثار نمودند. آنان مردانی را تربیت کرده اند که هریک تبدیل به ستاره های بی بدیل ورزش شهر شده اند.

 محمد دانش، حسین دانش، حسین کرد، علی غفاری، رضا مظفری، حسین کرمانیان در کنار فوتبالیست های نسل آموزگاهی کاشمر، فضای هیات فوتبال ایران را معطر کرده و نفس در نفس جوانان حال حاضر گذاشته بودند.

کاظم خوش نیت، حسین معبودی، مجید عابدیان، بهفرنژاد و اعضای تیم سیزده آبان نیز، با حضور خود خاطره فوتبال کاشمر را چندین سال در دل تاریخ فرو برده و  بر دیده نقش خاطره زدند.

با دعوت سعید مسافر رییس هیات فوتبال کاشمر پیشکسوتان ورزش شهر در محل هیات فوتبال با مربیان و سرپرستان تیم های شاغل در فوتبال و فوتسال کاشمر دیدار کردند. در این مراسم بعد صحبت های ابتدایی احمد محمدیان و عرض خیر مقدم به مهمانان، پیشکسوتان حاضر در جلسه،  با مربیان و سرپرستان تیم ها آشنا شده و سپس حسین کرد در مورد پیشینه فوتبال کاشمر به صحبت پرداخته و عنوان کرد؛ فوتبال کاشمر در همین چمن آزادی که به آن میدون بالا می گفتند با بزرگان خود یکه تازی کرده است. او از مربیان خواست که قدر داشته های خود را بدانند و به هیات حاضر در جهت رسیدن به اهداف خود کمک نمایند. کرد افزود؛ سعید مسافر بهترین انتخاب برای هیات فوتبال بوده و مسئولین استان نیز نگاه مثبتی به ایشان داشته و یقینا ایشان و اعضای هیات، کمک های شایانی را به فوتبال و فوتسال کاشمر خواهد نمود. پیشکسوت فوتبال کاشمر نیروهای هیات را کارآمد توصیف کرده و عنوان کرد آینده فوتبال شهر امیدوار کننده است.

در این مراسم حسین دانش نیز از خاطرات فوتبال کاشمر صحبت نموده و یادی از ستاره های قدیم فوتبال کاشمر کرد. همچنین محمد دانش با حاضرین به گپ و گفت پرداخته و توصیه هایی را در جهت بهتر شدن اوضاع فوتبال کاشمر به آنان نمود.

در انتها مربیان و سرپرستان با گرفتن عکس های یادگاری شب بیادمانی خود را به قاب تصویر سپردند.

                   

                   

                   

                   

                   

                   

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی