kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

                                                     

یک مدیر خوب باید بتواند قدرت بالایی در کنترل کردن کارها داشته باشد و در سازماندهی و رهبری، کارآمد و حرفه ای عمل کند. در این راه شهامت اولین خصیصه ای است که به یک مدیر توانا کمک خواهد کرد. شهامتی که باعث می شود او با واقعیت ها، منطقی برخورد کرده و انتقاد ها را پلی برای پیروزی سازد. زیرا اولین ویژگی شهامت، داشتن نیروی اراده برای شروع کار است، بدون اینکه هیچ ضمانتی برای موفقیت وجود داشته باشد. وهمچنین دومین ویژگی شهامت، توانایی ادامه کار است بدون اینکه امیدی به موفقیت باشد. هادی پارسا، مدیر محجوب هیات فوتبال کاشمر، با سعه صدر و تحمل مشکلات، سکانداری مهمترین رشته ورزشی کاشمر را در دست گرفته است.

پارسا به مناسبت فرار رسیدن ایام نوروز توضیحات مفصلی در مورد فعالیت های هیات تحت امر خود ارایه کرده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم  با سلام و ادب و احترام، خوشحالم که در فضایی صمیمانه، گزارشی هرچند کوتاه از فعالیت های فراوان فوتبال سال گذشته شهرستان کاشمربه خدمت اهالی محترم فوتبال و فوتسال کاشمر ارایه می نمایم.

در ابتدا مراتب قدردانی و تشکر خود را از همه عزیزان و مسئولین ورزشی و غیر ورزشی شهرستان اعلام می دارم . « تشکر و قدردانی ویژه ای از جناب آقای دکتر بنیادی نماینده معزز ترشیز بزرگ، فرماندار محترم شهرستان جناب آقای ساقی و معاونت ایشان جناب آقای اصغرزاده و بخشدار مرکزی ، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان جناب مهندس شایگان و همکاران گرامی ایشان دارم.»


                             


 لازم است از کلیه سرپرستان و مربیان  و اسپانسرهای محترم تیم های فوتبال و فوتسال که با فعالیت بینظیر خود صحنههای بزرگی در سطح شهرستان و استان و کشور بوجود آوردند،  تشکر بنمایم.

 آری نتایج بدست آمده نشان از فعالیتهای بی نظیری دارد که انجام شده، و برگ زرینی است که توسط دست اندرکاران محترم این تیم ها رقم زده شده است .با این مقدمه اشاره کوتاهی به فعالیت های فوتبال و فوتسال کاشمر در سال 98 دارم؛


                                


 در فوتبال، تیم های استقلال در لیگ برتر بزرگسالان استان و سپاهان در لیگ دسته یک استان، فعال بودند. همچنین باشگاه سپاهان در رده های مختلف سنی نیز مشغول به فعالیت بوده و این باشگاه در رده نونهالان و در مسابقات مناطق کشوری که به میزبانی کاشمر و با شرکت شش تیم برگزار گردید علیرغم شایستگی های بسیاری که داشت از صعود بازماند

 تیم فاطمیه که قهرمان لیگ برتر فوتبال کاشمر می باشد در لیگ زیر گروه استان، بازی های خوبی را به نمایش گذاشت اما موفق به صعود نگردید.


   


 درباره مدارس و آکادمی های فوتبال و فوتسال سال نیز باید گفت؛ مدارسی چون آکادمی استعداد یابی و نخبه پروری آریانپور، مدرسه فوتبال سپاهان  ومدرسه فوتبال دانشدوست، خدمات زیادی را به جوانان و نوجوانان و نیز نونهالان ارائه نمودند.

 در زمینه فوتسال، تیم خوب بازرگانی محمدی در لیگ برتر بزرگسالان استان، بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت.  و تیم بام کاشمر در مسابقات رده های سنی با قرار گرفتن در رده نخست به مسابقات کشوری راه یافت.

تیمهایی چون ابومسلم امام رضا، شاهین شهر بچه ها و امید آسیا  مقام های بسیار خوبی را برای کاشمر به ارمغان آوردند. با این حال تیم های فوتبال و فوتسال داخلی با فعالیت های خوب و مناسب خود فوتبال و فوتسال شهر را زنده نگه داشته و جا دارد از آنها تشکر ویژهای به عمل آید.


                                


  اینجانب مسئول هیات فوتبال کاشمر  لازم است از عزیزانی که در این هیات و کمیته ها منسوب به آن  زحمات بی شائبه را کشیده اند تشکر کنم.  دوست و برادر عزیزم جناب آقای آریانپور که در سمت دبیری هیات  با توانمندی های فراوانی که دارند سکانداری این مجموعه عظیم را به عهده داشته اند.  تشکر ویژه ای از آقای یوسف پور مسئول کمیته اجرایی دارم که به همراه آقای حسین انوری و ابوالفضل مزاری زحمات بی دریغی در طول فصل کشیده اند. آقای سعید مسافر مسئول کمیته فوتسال نیززحمات انکار پذیری در این کمیته متقبل شده اند.  باید از آقای محمد دانشدوست و کلیه داوران عزیز در کمیته داوران که در حقیقت مظلوم واقع شده اند قدردانی کنم. در کمیته اداری و انفورماتیک، آقای محمد جعفرنژاد فعالیت خوبی داشتند. و در کمیته ثبت قراردادها جناب حسن مرادیان کمک های  ویژه‌ای به ما نمودند. در کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی آقایان دباغ و وزان فعال بودند. آقای عماد شرافتی در کمیته مربیان خدمت رسانی کرده ودرکمیته روستایی آقای یدالله زحمتکش فعالیت کرده اند. آقای حسین انوری و دبیر ایشان در کمیته جوانان و استعداد یابی در امور رده های سنی فوتبال زحمات بی‌نظیری را متحمل شده اند .برادر و جوان جویای نام هیئت فوتبال کاشمر آقای رامین کاووسی از زمان حضورشان در هیات با ارائه ایده های مناسب به این هیات کمک های زیادی کردهاند.  کمیته انضباطی درسال ۹۸ با رسیدگی های مناسب و به دور از تعارفات مرسوم، خدمات ویژه ارائه نموده اند وجا دارد از آقایان سبیلیان و صانعی پور در این کمیته به عنوان رئیس و دبیر تشکر نمایم. در کمیته انتظامی ازخدمات  جناب سرهنگ قاسمی بهرمند شدیم.


        


 باید اضافه کنم با توجه به اهمیت رسانه و فضای مجازی در ورزش با راه اندازی این مقوله، فعالیتهای وسیع و بنیادینی را شروع کردهایم ومسئولیت و ریاست این کمیته به عهده آقای حسن صانعی پور می باشد. ایشان ضمن ارائه خدمات در کمیته انضباطی در این مقوله نیز ما را یاری خواهند نمود.

 در بحث اقتصادی، کمیته اقتصادی هیات فوتبال کاشمر با حضور آقای شکراللهی برنامه‌های خوبی را در نظر دارد. کمیته پزشکی با حضور آقای علیرضا مقصودی و عزیزانی همچون آقایان حامد عرب ، امیر عرب ، مسعود یوسف زاده و آقای حسن هاشم زاده پوشش بسیار عالی به تمام مسابقات فوتبال و فوتسال کاشمر داده اند.


       مزاری


به همه این بزرگواران باید دوست و برادرم، حسین نوریان و حسن مخلصی را اضافه کنم این دو بزرگ، زحمات فراوانی را در سال های اخیر متحمل شده اند  .

   در حوزه خواهران با حضورخانم ها رئیس زاده، شافعی و مشهدی  و با عنایت به پتانسیل خوب منطقه، شاهد پیشرفت های زیادی بوده ایم.


                                                        


اعضای هیئت رئیسه هیات فوتبال کاشمرکه  شامل آقایان احمد غزنوی، یعقوب گل محمدی، رضا رضوانی و سید علی حسینی می باشد، پشتیبان و راهنمای اصلی ما در طول سال بوده اند.

 بنده امیدوارم در سال جدید و بعد از گذراندن شرایط ویژه ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است،  بتوانیم فعالیتهای هیات را  از سر گرفته و با برنامه ریزی مناسب تربه استقبال مسابقات فصل جاری برویم.  من از تمامی بزرگواران تقاضا دارم، با رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در منزل در ریشه کن کردن این بیماری به مسئولین کمک کنند.

مسلماً سال  پیش رو، سال حساسی برای فوتبال منطقه خواهد بود. با توجه به ظرفیت منطقه که به گواه بزرگان فوتبال شهر از پتانسیل بالایی برخورداراست و در استان زبانزد عام و خاص می باشد، امید داریم با همکاری و هم فکری همگان، لیاقت فوتبال کاشمر را به اثبات برسانیم. در این راه دست نیاز به طرف تمام پیشکسوتان فوتبال شهر در جهت یاری رساندن و همفکری دراز می کنیم  و حضورشان را به دیده منت می گذاریم.


 


 در انتها لازم می دانم یادی کنم از امام شهدا و شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم علی الخصوص شهید وعزیز و بزرگوار و سردار دلها، سر لشکر صاحب ذوالفقار حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش که امنیت امروز خودمان را مدیون این عزیزان هستیم. و لازم است ادامه دهنده راه این عزیزان در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای برای سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی مان باشیم.

 خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خوشنود گردی و ما رستگار 

هادی پارسا - رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشمر 

    . 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی