kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

بحث داغ خدمت|مدیریت فوتبال تفریح نیست

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ب.ظ

متاسفانه جنگ روانی مدیریت فوتبال، از فیفا گرفته تا هیات های شهرستان ها، اصل و اساس آن را به فراموشی و اغلب به حاشیه های مخرب کشانده است. از رسوایی ها سپ بلاتر و محمد بن همام گرفته تا قضایای مربوط به داوری های فوتبال ایران و کارت پایان خدمت بعضی از بازیکنان سرباز تیم های لیگ برتری که مورد اعتراض علی دایی نیز واقع شد، همگی حکایت از هزار توی صنعتی دارد که علاوه بر اینکه حس شهرت طلبی را تحریک می کند، با انگیزه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی نیز ارتباط تنگاتنگ دارد.

 

فوتبال عشق و تعهد است

عده زیادی مدعی هستند که عشق و علاقه به فوتبال، آنان را مجاب کرده است که سختی های ریز ودرشت را به جان خریده و وارد گود شوند. عده ای در لابلای این علاقه نیم نگاهی به مسایل دیگر هم دارند. بسیاری از حامیان مالی تیم های بزرگ دنیا فوتبال را راه میان بری برای رسیدن به اهداف خود می دانند. اعراب با فوتبال از مرز های آسیا گذر کرده  و قطر در آستانه برگزاری جام جهانی است. رومن آبراموویچ  تاجر یهودی روسی، که صاحب شرکت سرمایه‌گذاری میل‌هاوس ال‌ال‌سی می‌باشد. به خاطر تملک باشگاه چلسی و فعالیت در فوتبال اروپا شهرتی جهانی یافته است. با این حال همچنان باید گفت فوتبال عشقی توام با تعهد است که اغلب در نزد دست اندرکاران آن به فراموشی سپرده شده و یا اعتبار چندانی ندارد.

 

مدیریت فوتبال تفریح نیست

مفهوم مدیریت چیست ؟
تعریف مدیریت چیست ؟ چه تعریفی شایسته مدیریت است؟
مدیریت با ریاست چه تفاوتی دارد؟ چرا برخی رییس هستند و برخی مدیر؟ مدیریت و رهبری چه تفاوت و چه ارتباطی با هم دارند. برای واژه مدیریت تعریف های بسیار گوناگونی ارائه شده است و هر صاحب نظری در مبحث مدیریت، تعریف ویژه خود را از مدیریت دارد. برخی مدیریت را استفاده موثر از منابع و بکارگیری نیروی انسانی جهت رسیدن به هدفی خاص تعریف کرده اند. و برخی نیز هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران را مدیریت نامیده اند. گروهی در تعریف مدیریت معتقدند: مدیریت، هماهنگ نمودن منابع مادی و انسانی برای نیل به اهداف می باشد. و بسیاری از تعریف های دیگر واژه هایی نظیر افزایش کارایی، هدایت و ترکیب علم و هنر را به تعریف های فوق اضافه نموده اند.  با این تعریف متوجه می شویم که مدیریت تفریح و وقت گذرانی نیست. بلکه شرایط ویژه ای است که اگر با درک مناسب و شناسایی صحیحی مواجه نشود به بیراهه خواهد رفت.

فوتبال کاشمر مدیر می خواهد

بحث داغ خدمت در جریان است. برای خدمت کردن همیشه لازم نیست که مدیر و مسئول بود. گاهی با ارایه یک ایده و راهکار هم می شود خدمت کرد. گاهی با شناسایی منابع مالی نیز می شود کمک کرد. گاهی با معرفی یک استعداد هم می شود مثمر ثمربود. گاهی با نگاه مثبت هم می شود تاثیر گذار بود. گاهی با یک انتقاد هم می شود از گمراهی جلوگیری کرد. اما لازمه مدیریت مقوله ای فراتر از چیزی است که تصور می شود. خوشبختانه متقاضیان مدیریت بسیار هستند. و احتمالا هریک برنامه ای نیز ارایه نموده اند. اما نکته اینجاست که؛ اهالی فوتبال خسته شده اند. تعدادی ناامید هستند. اندکی بی تفاوت گشته اند. و شک وتردید سایه خود را بر آسمان فوتبال و فوتسال کاشمر انداخته است. تیم ها و باشگاه هایی که با حداقل ها، داخل گود شده اند و با مسایل گوناگون دست و پنجه نرم می کنند، دنبال شخص و یا اشخاصی نیستند که اشتباهات گذشته را تکرار کنند. آنان به دنبال مدیری می گردند که فوتبال را شناخته و معضلات آن را درک کرده و برای پیشرفت آن مدیریت کند و نه......

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی