kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند "امام کبیر ما عصر جدیدی را در زمان ما آغاز کردند" امام راحل (ره) فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.

قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد و نیز سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) در مسجد جامع کاشمر برگزار شد. در این مراسم مسئولین ادارات و نهاد ها و جمع کثیری از اقشار مردم شرکت کرده وضمن تجدید پیمان با آرمان ها امام راحل، به رهبر عظیم شان انقلاب، حضرت امام خامنه ای،مدظله العالی لبیک دوباره گفتند.

 اعضای هیات فوتبال کاشمر نیز در این مراسم حاضر شده و ضمن بزرگداشت واقعه عظیم نیمه خرداد، با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه مسلیمن جهان تجدید میثاق کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی