kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

اخبار هیات فوتبال کاشمر

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۲ ب.ظ

بعد از گذشت یک ماه از فعالیت هیات فوتبال کاشمر و علیرغم اینکه فعالیت های رسمی فوتبال و فوتسال آغاز نشده است، برنامه ریزی ها و هدف گذاری های لازم توسط اعضای ارشد هیات پیشبینی شده و در آینده اعلام خواهد شد.

 ( گزارش ماهانه ریاست محترم هیات فوتبال کاشمر بزودی تقدیم جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر خواهد شد)

 (1)

مربی و سرپرست باشگاه بام شهر کاشمر در نشستی با رییس، نایب رییس و دبیر هیات فوتبال کاشمر، شرایط حضور و نیز میزبانی این باشگاه در مسابقات فوتسال امید های کشور را بررسی و تحلیل کردند. گذری ضمن بیان مشکلات موجود، خواستار همفکری هیات در این خصوص شد و قربی سرمربی تیم نیز از مشکلات سال گذشته سخن گفت. در این جلسه طرفین در مورد اهداف مشترک هیات فوتبال و  باشگاه بام شهر به نتایجی رسیدند.

                     

(2)

 ثبت نام کلاس های فوتبال و فوتسال بانوان با حضور خانم فهیمه رییس زاده نایب رییس بانوان هیات فوتبال وخانم ندا مرادیان مربی این تیم در محل هیات فوتبال آغاز شد. رییس زاده از استقبال بانوان علاقمند خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان رقم خواهد خورد.

(3)

 سعید مسافر جهت شرکت در جلسه روسا و دبیران هیات فوتبال استان خراسان رضوی راهی مشهد شد. رییس هیات فوتبال کاشمر در حاشیه این جلسه با آقایان حیدری، قانع  دبیر هیات فوتبال استان و دبیر کمیته اجرایی و همچنین دبیر کمیته فوتسال خراسان رضوی دیدار نمود و ضمن بیان شرایط کاشمر، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت هیات فوتبال کاشمر را تشریح نمود. حیدری ضمن تشکر از مسافر جهت حضور در این جلسه از ایشان خواست با جدیت و قدرت فعالیت های این رشته را در شهرستان کاشمر دنبال کرده و شرایط حضور قدرتمند نمایندگان کاشمر را فراهم نماید. در این جلسه در خصوص مسابقات فصل 99 و نیز آکادمی های  فوتبال و فوتسال و برگزاری کلاس مربیگری نیز توافقاتی بین طرفین صورت گرفت.

                        

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی