kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

مربی و سرپرست باشگاه فوتسال بازرگانی محمدی، نشستی صمیانه با اعضای هیات فوتبال کاشمر برگزار کردند. محمدی در این دیدار ضمن تبریک به اعضای جدید هیات فوتبال، مشکلات موجود در سنوات قبل را تشریح نموده و ضمن توضیح در مورد فعالیت های باشگاه، عنوان کرد؛ محور همه فعالیت های بازرگانی محمدی بر اخلاق مداری و ایجاد فرصت برای جوانان علاقمند و مستعد به فوتسال است. وی افزود؛ هرچند باشگاه، به لحاظ مالی مستقل بوده، اما معضلات فراوانی چون وجود تبعیض ها در فصول قبل، باعث شده بود که نتوانیم به نتایجی که متصور بودیم، برسیم. وی ابراز امیدواری کرد؛ با حضور آقایان مسافر و محمدیان و نیز رضوانی و همچنین اعضای هیات و حمایت هایی که خواهد شد، بازرگانی محمدی بتواند در سال جدید با شرایط بهتری در خدمت جوانان کاشمر باشد. وی در پایان افزود؛ اعضای هیات مدیره و همچنین آقای الیاس زاعتکاردر این سالها زحمات زیادی را متحمل شدند ودر حقیقت وقت گذاشتن تا این باشگاه موفق شود و لازم است نگاهی ویژه به بازرگانی محمدی که درسطح اول استان فعالیت می کند، بشود. الیاس زراعتکار نیز ضمن بیان گلایه هایی خود بیان کرد؛ فعالیت در این زمینه سخت و سختر شده و اگر حمایتی نباشد نمی توانیم ادامه بدهیم.

رضا رضوانی نایب رییس هیات فوتبال کاشمر ضمن توضیح برنامه های هیات بیان کرد؛ هیات فوتبال آماده هرگونه همکاری با بازرگانی محمدی و تمامی تیم های فعال  در کاشمر خواهد بود وبرنامه کوتاه مدت این هیات و نیز کمیته فوتسال، حضور در لیگ کشوری بوده و تیم ها لازم است، با پرداختن به زیر ساخت ها، مقدمات این امر را فراهم نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی