kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و دسته یک بزرگسالان فوتبال شهرستان کاشمر، سه شنبه ۱۷ تیرماه با حضورتعدادی از نمایندگان باشگاه های فوتبال کاشمر و اعضای هیات فوتبال شهرستان کاشمر در محل هیات فوتبال کاشمر برگزار شد.

   در این جلسه  ابتدا سعید مسافر ریاست هیات فوتبال ضمن خیر مقدم به سرپرستان باشگاه حاضر در جلسه اظهار داشت؛  نظم و انضباط سرلوحه کارهیات در فصل جاری بوده و مساعدت لازم را در برگزاری مسابقات با تیم های دسته یک و لیگ برتر خواهیم داشت. مسافر همچنین به پاس قدردانی از نمایندگان تیم های حاضر در جلسه، حواله دریافت یک عدد توپ فوتبال را به آنان اهدا نمود و بیان داشت با هماهنگی انجام شده مقدمات دریافت وام دو و سه میلیونی فراهم شده و باشگاه ها می توانند جهت جبران بخشی از مشکلات خود از آن بهرمند شوند.

 در ادامه جلسه محمدیان دبیر هیات فوتبال نیز مواضع هیات فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات و برنامه های آینده  را تشریح نمود. حسین انوری نیز توضیحاتی را ارایه نموده و گفت اگر شرایط به نحوی پیش برود که مجبور نباشیم مسابقات را تعطیل کنیم ، سعی خواهیم کرد با نظم بیشتری مسابقات را آغاز کرده و به پایان برسانیم.

در این جلسه مسئول کمیته انضباطی  و کمیته داوران و همچنین دبیر کمیته پزشکی ؛ آقایان صانعی پور، آرمان طاهری و مقصودی به بیان برنامه های خود پرداخته و توضیحات لازم را ارایه نمودند. لازم به ذکر است ابوالفضل مزاری و مهدی آرامیان نیز در جلسه حضور داشته و در مورد نحوه عقد قرارداد ها توضیحات لازم را ارایه کردند.

سرپرستان و مربیان حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات و همچنین انتقادات خود را به مسئولین هیات منتقل کردند.

در خاتمه مهدی یوسف پور دبیر کمیته اجرایی و برگزاری مسابقات،  توضیحات خود را  در مورد  شروع مسابقات فوتبال فصل ۹۹   اعلام داشته و پس از آن  قرعه کشی مسابقات برگزار گردید  و مقرر شد مسابقات  لیگ برتر از  اوایل  مرداد ماه و دسته یک از هفته اول شهریور ماه استارت زده شود.

مهمانان ویژه این جلسه آقایان شایگان ریاست محترم اداره ورزش و جوانان به همراه ریاست محترم اداره منابع طبیعی و پیشکسوت فوتبال شهرستان  جناب آقای مهندس نجفی که در حال حاضر ریاست هیات سوارکاری عهده دار می باشد ،  به همراه جناب آقای جعفری نایب رییس این هیات وهمچنین جناب آقای  مهندس امینی ریاست محترم شهرک های صنعتی کاشمر و بردسکن بودند که با تقدیم لوحی آغاز کار هیات را به اعضا تبریک گفتند.

                     

                     

                     

                     

                     

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی